check Doprava zdarma od 2 449,00 Kč
check Vrácení do 14 dnů
check Zaplatit za 30 dní
check Oblast velkoobchodu - B2B

Objednávka

Jak si mohu objednat v internetovém obchodě?



1. u každého produktu najdete velké oranžové tlačítko "PŘIDAT DO KOŠÍKU". Kliknutím na něj přidáte vybraný výrobek do košíku. 2. Klikněte na tlačítko "PŘIDAT DO KOŠÍKU".

2. Po vložení výrobku do košíku budete dotázáni, zda chcete pokračovat v nákupu (možnost "pokračovat v nákupu"), nebo zda chcete pokračovat v objednávce (možnost "objednat"). 3. Po výběru možnosti "objednat" budete dotázáni, zda chcete pokračovat v objednávce.

Po výběru možnosti "objednat" budete přesměrováni do nákupního košíku. 4. Po výběru možnosti "pokračovat v nákupu" budete přesměrováni do nákupního košíku.

Pokud chcete objednat více než jeden kus vybraného produktu, můžete zvýšit množství v nákupním košíku nebo na kartě produktu. 5. V případě, že chcete objednat více než jeden kus vybraného produktu, můžete si objednat více než jeden kus.

5. Pokud máte slevový kód, zadejte jej do pole, které se zobrazí po kliknutí na znaménko plus v části "Mám slevový kód".

6. Kliknutím na tlačítko "DORUČENÍ A PLATBA" přejděte na kartu pro výběr způsobu platby a doručení.

7. Pokud nejste přihlášeni, budete přesměrováni na přihlašovací stránku. Můžete se přihlásit ke svému účtu, vytvořit nový účet nebo vybrat možnost "NÁKUP BEZ REGISTRACE". Pokud se jedná o váš první nákup v našem obchodě, doporučujeme vám přihlásit se ke svému účtu nebo si vytvořit nový účet. Mít účet vám umožní přístup k historii vašich objednávek, což vám pomůže ještě rychleji uskutečnit další nákupy!

8. Vyberte si způsob platby a způsob dopravy.

9. V posledním kroku klikněte na "DORUČENÍ A PLATBA". Poté se vám zobrazí informace, že objednávka byla přijata ke zpracování, a také číslo vaší objednávky, které stojí za to si uložit.




Jak mohu provést objednávku po telefonu?



Naši specialisté na vás čekají na telefonním čísle 0048 17 247 22 20 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin. Chcete si objednat telefonicky? Je to snadné a nezabere to více než několik minut. Přečtěte si, jak se připravit na nákup po telefonu.



1. Připravte si své údaje:

Kontaktní číslo (potřebné pro kontaktování kurýra).

E-mailová adresa: V případě potřeby uveďte jméno a příjmení.

Adresa pro doručení (město, PSČ a ulice).

Značka a model motocyklu (díky těmto informacím pro vás můžeme rychleji vybrat produkty).

2. Připravte si ID výrobků - než se obrátíte na naše specialisty na hotline, je vhodné zkontrolovat ID výrobků, které chcete objednat.

Zkrátíte tak dobu objednání na minimum a výrobky vám budou dodány ještě rychleji. ID výrobků najdete v našem internetovém obchodě. Podívejte se, kde najdete ID výrobků.

Pokud vlastníte čínský motorový skútr nebo čtyřkolku, změřte si přesný díl, který u nás chcete zakoupit. Předejte rozměry našemu specialistovi. Můžete mít tento díl při hovoru v ruce? Skvěle, abychom pro vás mohli vybrat ten nejlepší výrobek!

3. Zavolejte na číslo 0 358 1 792 51 54, stiskněte "1" na klávesnici, abyste se spojili s telefonním oddělením objednávek, a sdělte specialistovi ID výrobků, které chcete objednat.

Upozorňujeme, že během motorkářské sezóny může kontaktování specialisty trvat déle než obvykle. Doporučujeme vám zadávat objednávky v internetovém obchodě (podívejte se, jak je to snadné a rychlé!). Přečtěte si, jak zadat objednávku v internetovém obchodě.




Potřebuji k zadání objednávky v internetovém obchodě účet?



Ne, k zadání objednávky v internetovém obchodě nepotřebujete účet. Doporučujeme vám však, abyste si ho vytvořili. Účet je zdarma a jeho zřízení zabere jen několik okamžiků. Získáte tak přístup k historii svých objednávek a budete moci rychleji provádět další nákupy v našem internetovém obchodě.




Jsou v internetovém obchodě k dispozici všechny produkty?



U každého výrobku najdete informace o tom, zda máme výrobek skladem, a přibližnou dobu vyřízení objednávky. Pokud doba vyřízení vaší objednávky trvá déle, než je uvedeno v kartě produktu, naši specialisté vás budou kontaktovat.




Jsou ceny výrobků v internetovém obchodě aktuální a konečné?



Ano, ceny výrobků uvedené v internetovém obchodě jsou aktuální hrubé ceny a konečné ceny.




Kde na účtence najdu číslo své objednávky?



Číslo své objednávky najdete pod čárovým kódem ve spodní části účtenky (viz grafika níže).




Kde najdu číslo své objednávky na faktuře?



Číslo objednávky najdete na faktuře na dvou místech: pod čárovým kódem v pravém horním rohu faktury a pod souhrnnou tabulkou objednávky uprostřed faktury vlevo (viz graf níže).

 

Proč je položka v mém nákupním košíku vyprodaná?



Produkt je rezervován až po odeslání objednávky. Pokud je však velmi oblíbený nebo jde o poslední položku, může být v okamžiku přidání do košíku skladem, ale po dokončení objednávky již není k dispozici. Doporučujeme vám rychle dokončit objednávku, abyste měli jistotu, že se k vám výrobek dostane.




Jakou dokumentaci obdržím k objednaným výrobkům?



Ke každé objednávce přikládáme formulář pro vrácení/reklamaci a potvrzení o převzetí. K výrobkům, u nichž je to vyžadováno, patří návod k použití a záruční list.