check Doprava zdarma od 2 449,00 Kč
check Vrácení do 14 dnů
check Zaplatit za 30 dní
check Oblast velkoobchodu - B2B

Přeprava a dodání

Jaké jsou možnosti doručení?



Při objednávce v našem internetovém obchodě nebo telefonicky si můžete vybrat z několika možností doručení. Seznamte se s nimi a vyberte si tu nejvhodnější.




Jaké jsou náklady na dopravu v tuzemsku a do zahraničí?



Náklady na dopravu se liší v závislosti na objednaných produktech. Aktuální náklady na dopravu pro konkrétní výrobek najdete na kartě výrobku pod tlačítkem "PŘIDAT DO KOŠÍKU".




Doprava do zahraničí

 

  • Přesné náklady na dopravu vaší objednávky do zemí Evropské unie budou vypočteny po zadání dodací adresy v procesu objednávky.
  • Upozorňujeme, že objednávky do zemí mimo Evropskou unii nezasíláme.

 

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?



Doba vyřízení objednávky závisí na dostupnosti výrobku na skladě. U každého výrobku je uvedena informace o předpokládané době dodání (najdete ji v tabulce pod tlačítkem "PŘIDAT DO KOŠÍKU"). Pokud výrobek není skladem, nebude možné jej přidat do košíku.

Rádi bychom vám připomněli, že pracujeme od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin. Vyřízení objednávek zadaných o víkendech a svátcích může trvat o něco déle než obvykle.




Budu informován, až mi objednávka dorazí?



Po dokončení objednávky vás budeme informovat o odeslání zásilky a předpokládané době dodání. Informace budou zaslány na zadanou e-mailovou adresu a telefonní číslo.




Mohu zkontrolovat obsah zásilky před zaplacením poplatku kurýrovi?



Objednávky doručuje nezávislá přepravní společnost. Kurýr vám neumožní otevřít zásilku před zaplacením poplatku, protože jeho povinností je pouze doručit zásilku neporušenou na uvedenou adresu.

Vidíte, že je zásilka poškozená? Otevřete ji v přítomnosti kurýra až po zaplacení poplatku a potvrzení o převzetí. Pokud uvnitř najdete poškozené výrobky, budou vám vráceny peníze nebo vyměněny za nové. V případě nesrovnalostí kurýr sepíše protokol o poškození, který bude podkladem pro reklamaci.




Může být zásilka zaslána na jinou adresu, než která byla uvedena při registraci účtu?



Ano, zásilku lze zaslat na jinou adresu. Při zadávání objednávky systém automaticky načte údaje o adrese zadané při registraci účtu. Pokud si chcete zásilku vyzvednout na jiné adrese, stačí při zadávání objednávky zadat novou doručovací adresu.




Mohu si s kurýrem domluvit schůzku na konkrétní čas vyzvednutí?



Při zadávání objednávky si nemůžete s kurýrem domluvit konkrétní čas vyzvednutí. Kurýři doručují zásilky od 9 do 17 hodin. Někteří kurýři se vás mohou pokusit kontaktovat telefonicky, aby s vámi projednali podrobnosti doručení.

Poté budete mít možnost nastavit konkrétní čas doručení.




Co se stane s mou zásilkou, pokud mě kurýr na uvedené doručovací adrese nenajde?



Pokud vás kurýr na uvedené doručovací adrese nenajde, bude zásilka odeslána na sběrné místo DPD, kde na vás bude čekat 3 dny. Po uplynutí této doby nám bude zásilka vrácena.




Jak mohu změnit datum doručení objednávky?



Pokud nejste doma nebo si z jakéhokoli jiného důvodu nemůžete zásilku v den doručení vyzvednout od kurýra na uvedené adrese, můžete datum doručení změnit na stránkách dopravce.