check Doprava zdarma od 2 449,00 Kč
check Vrácení do 14 dnů
check Zaplatit za 30 dní
check Oblast velkoobchodu - B2B

Vrácení zboží a stížnosti

Jak mohu zboží vrátit?



Pokud se rozhodnete zboží vrátit, budete muset uhradit náklady na vrácení a sami si zajistit dopravu.




Je vrácení a výměna zboží ze zahraničí zdarma?



Ne, nehradíme náklady na vrácení nebo výměnu zboží a neorganizujeme přepravu z jiných zemí na naše náklady. Pouze v Polsku je vrácení zboží zdarma (viz podmínky).




Jak mohu výrobek vyměnit?



Výměna zboží spočívá ve vrácení zakoupeného výrobku a zadání nové objednávky. Pokud jste si například objednali bundu na motorku, ale je vám příliš malá, použijte přátelský formulář (najdete ho zde), zboží vraťte a v samostatné objednávce si kupte větší bundu. Upozorňujeme, že výměna je možná pouze v případě, že se ceny výrobků shodují.




Jak mohu výrobek vrátit nebo reklamovat?

Chceme, aby každý zákazník našeho obchodu měl přístup ke všem spotřebitelským právům. Pro vaše pohodlí nabízíme dvě formy vrácení výrobku a reklamace: s přístupem na internet a bez něj.




Vrátit nebo reklamovat výrobek můžete, pokud máte přístup k internetu:




1. Přejděte na stránku www.gmoto.pl/reklamacje.

2. Vyplňte přátelský formulář. Zabere to jen několik minut!

3. Do 24 hodin (pouze v pracovní dny) od odeslání požadavku vás bude telefonicky nebo e-mailem kontaktovat náš specialista a bude vás informovat o dalším postupu.




Vrácení nebo reklamace výrobku, pokud nemáte přístup k internetu:




1. jasně vyplňte formulář pro vrácení nebo reklamaci v papírové podobě, který jsme přiložili k balíčku spolu s objednávkou. Nemáte k dispozici formulář? Žádný problém, můžete si jej stáhnout na adrese https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (je vyžadován přístup k internetu).

Bezpečně zabalte zboží, které chcete vrátit nebo reklamovat. Do balíku přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci a účtenku/fakturu. Pokud jste účtenku ztratili, nezapomeňte to uvést na místě určeném pro papírový formulář. 3.

Balíček zašlete na adresu "Sklep Gmoto, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 37-100 Łańcut. Po obdržení balíčku a jeho kontrole vás bude kontaktovat náš specialista.




Kde najdu číslo své objednávky na faktuře?



Číslo objednávky najdete na faktuře na dvou místech: pod čárovým kódem v pravém horním rohu faktury a pod souhrnnou tabulkou objednávky uprostřed faktury vlevo (viz graf níže).

 

Kde na účtence najdu číslo své objednávky?



Číslo objednávky najdete pod čárovým kódem ve spodní části účtenky (viz obrázek níže).




Kdy bude moje reklamace nebo vrácení zboží vyřízeno?



Na posouzení reklamace nebo vrácení zboží máme 14 pracovních dnů. Obvykle je vyřizujeme mnohem rychleji, během několika pracovních dnů. Existují však případy, kdy vyřízení reklamace trvá déle než 14 dní, protože to závisí například na dodavateli nebo výrobci zboží.




Nemám papírový formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci. Kde si ho mohu stáhnout?



Papírový formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci si můžete stáhnout na adrese: https://cnt.gmoto.de/content/retouren.pdf .

Nezapomeňte, že nejrychlejší a nejlevnější formou vrácení nebo reklamace výrobku je pro vás elektronický přátelský formulář, který najdete zde.




Dodaný výrobek je poškozený/vadný. Co mám dělat?



Pokud je dodaný výrobek poškozený nebo vadný, můžete jej snadno vrátit vyplněním přátelského formuláře. Podívejte se, jak to udělat.




Obdržel/a jsem výrobek, který nebyl součástí mé objednávky. Co mám dělat?



Pokud váš balíček obsahuje jeden nebo více výrobků, které jste si neobjednali (například jsme vám zaslali zboží, které jste si neobjednali), vyplňte přátelský formulář a náš specialista vás bude kontaktovat do 24 hodin (pouze v pracovní dny). Přečtěte si, jak vyplnit formulář.




Mohu zboží vrátit na dobírku?



Zásilky na dobírku nepřijímáme. Pokud nám chcete zboží vrátit, vyplňte prosím elektronický nebo papírový formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci. Zjistěte, jak správně postupovat, abyste nám zboží vrátili.




Jak mám zabalit zboží, které chci vrátit?



Zboží by mělo být pečlivě zabaleno, aby se při přepravě nepoškodilo. Nemusíte použít stejný obal, ve kterém jste zásilku obdrželi.




Nemám účtenku s číslem objednávky a chci zboží vrátit. Jak mám postupovat?



Pokud nemáte účtenku nebo fakturu s DPH s číslem objednávky, jednoduše se přihlaste ke svému účtu Gmoto a přejděte na záložku "Moje objednávky". Číslo objednávky najdete také v textových zprávách a e-mailech týkajících se vaší objednávky.

Nezapomeňte, že při vyplňování elektronického nebo papírového formuláře pro vrácení zboží nebo reklamaci musíte v příslušném poli uvést, že nemáte doklad o nákupu (účtenku nebo fakturu s DPH ).

 

Jak vrácení peněz probíhá?



Když vrátíte výrobek z objednávky, obdržíte zpět celou částku na svůj bankovní účet. Číslo bankovního účtu pro vrácení uvedete při vyplňování elektronického nebo papírového formuláře pro vrácení nebo reklamaci. Peníze budou na uvedený účet připsány dokonce do 72 hodin!




S výrobkem jsem neobdržel záruční list. Znamená to, že konkrétní výrobek nelze reklamovat?



Na každý výrobek se vztahuje záruka výrobce a je možné jej reklamovat, ale posuzuje se to individuálně. To se netýká elektrických dílů, např. žárovek, cívek, elektrických instalací a regulátorů napětí. Vezměte prosím na vědomí, že motocyklové baterie lze reklamovat pouze v případě, že mají záruční list.




Mohu použitý výrobek vrátit?



Vrátit lze pouze výrobky, které nevykazují známky používání. Pokud se však ukáže, že zakoupený výrobek má v průběhu používání vadu, můžete jej reklamovat. U mechanických dílů je pro vyřízení vrácení vyžadován doklad o montáži.

Při vracení výrobku přiložte vše, co jste obdrželi při nákupu (např. nepoškozený obal, návod k obsluze, záruční list atd.). Oblečení, obuv a přilby musí mít originální štítky. V internetovém obchodě naleznete odpovídající informace v kartách výrobků, které nejsou vyloučeny z výměny.




Nemám účtenku a chtěl bych zboží vrátit. Co mám udělat?



Pokud vracíte výrobek, ke kterému nemáte účtenku (paragon nebo fakturu s DPH), musíte na elektronickém nebo papírovém formuláři pro vrácení nebo reklamaci zaškrtnout políčko "Prohlašuji, že jsem ztratil/a účtenku" a podepsat se vedle něj .




Pokud vracím zboží a vyměňuji ho za jiné, musím platit za dopravu nového zboží?



Vrácení výrobku je bezplatné, pokud použijete elektronický přátelský formulář. Výměna výrobku však bude proto považována za novou objednávku.

Poštovné si hradíte sami. Pokud však k vrácení výrobku a jeho výměně dojde z důvodu naší chyby, je celý proces zcela zdarma, a to bez ohledu na to, zda je reklamace podána e-mailem, telefonicky nebo poštou.




Co dělat, pokud počet výrobků na účtence/faktuře s DPH neodpovídá počtu výrobků v zásilce?



Pokud není obdržená zásilka poškozená (páska nebo obal), použijte přátelský formulář k rychlému nahlášení případných nesrovnalostí mezi obsahem zásilky a objednávkou. Do 24 hodin (v pracovní dny) vás budeme informovat o dalším postupu. Náš specialista vás bude kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.




Co mám dělat, pokud obdržím poškozený balíček?



Všechny objednávky balíme s maximální pečlivostí, což zaručuje, že vámi zakoupené produkty jsou řádně chráněny. Nezapomeňte, že každý balíček je zabalen firemní páskou s logem Gmoto. Pokud je páska nebo obal poškozený, nezapomeňte balíček otevřít v přítomnosti kurýra a zkontrolovat, zda obsah odpovídá objednávce a zda zboží nebylo poškozeno během přepravy.

Pokud je zboží poškozeno nebo něco chybí, je kurýr povinen sepsat protokol o poškození (nemusí tak učinit okamžitě, v závislosti na dopravci to může trvat až několik dní). Pokud zjistíte, že je zásilka poškozená až po odjezdu kurýra, nezapomeňte kontaktovat dopravce.